NYHED

Invitation til generalforsamling

Kære skolekredsmedlem

Hermed inviteres du til generalforsamling på Sportsefterskolen Aabybro, mandag den 22. april 2024 kl. 18.45 i skolens hal.

Arrangementet starter med at adfærdsmekaniker og foredragsholder Mads Herschend vil holde et foredrag om adfærd, vaner og forandringer for både elever og skolekredsen. Mads tager udgangspunkt i sin egen historie, hvor han som ung cykelrytter var udsat for en voldsom ulykke, der nær kostede ham livet. Han er kendt for at være en skarp og humoristisk oplægsholder og foredraget er henvendt til både unge og voksne – om foredraget kan man bl.a. læse følgende reference:

“…Mads har besøgt os mange gange de sidste par år … Mads når ind til de unge mennesker med humor – men rammer dem også med alvor og sætter gang i deres tanker. Vi sætter stor pris på vores samarbejde med Mads og de foredrag, han holder hos os på Halstedhus Efterskole.”
Susser Murel – forstanderinde på Halstedhus Efterskole

Efter foredraget fortsætter den egentlige generalforsamling kl. 20.00 i Lokale A1 med følgende dagsorden:

Dagsorden generalforsamling SEA 2024

1. Valg af dirigent
  2. Uddybning af årsberetningen ved formand og forstander
  3. Gennemgang af regnskabet
  4. Indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelsesmedlemmer.

På valg er:

• Anders Larsen (villig til genvalg)
  • Lars Panduro Mogensen (villig til genvalg)
  • Anne Friis (villig til genvalg)

Efter ønske kan regnskabet fremsendes, ellers fremlægges det på selve generalforsamlingen.

Af hensyn til efterfølgende tragtement er der tilmelding til generalforsamlingen senest:

18. april 2024 på mail: info@sportsefterskolen.dk

Sportsefterskolen Aabybro