NYHED

Vi inviterer til jubilardag på SEA

Jubilardag på SEA 2024

Kære jubilarer

Vi vil gerne invitere jer til en helt særlig jubilardag på Sportsefterskolen Aabybro / Aabybro Efterskole / Aabybro Ungdomsskole. Dette vil være en fantastisk mulighed for jer til at vende tilbage til de steder, der har formet jeres minder. Det ville glæde os utroligt meget at fejre jeres 5, 10, 25, 30, 40, 50, 60, 65 og 70-års jubilæum sammen med jer.

Billede fra jubilardag 2023

Programmet for dagen forløber således:

11.30 Velkomst, herunder præsentation af jubilarer og medarbejdere.

Middag

Skolen i dag

Sange

Fotografering af jubilarerne

Rundvisning på skolen

Kaffe og hyggesnak

16.00 Tak for i dag

Der er med vilje ikke sat tidspunkt på flere af dagens punkter, da vi ønsker fleksibilitet i forhold til de enkelte punkters længde.

Datoen for arrangementet er lørdag den 23. marts 2024 fra kl. 11:30 til 16:00. Tilmelding koster 200 kr., som betales, når I tilmelder jer.

Tilmeldingsfristen er senest lørdag den 9. marts. Vi beder jer venligst om at overholde fristen, da køkkenet skal have tid til at forberede sig.

Vi glæder os utroligt meget til at se jer og håber, at I vil tage imod denne invitation og deltage i denne specielle begivenhed. Del gerne invitationen med jeres efterskolevenner og tag dem med.

Du kan tilmelde dig dagen på følgende link: https://sportsefterskolenaabybro.youngcrm.com/eventportal/10416

På glædeligt gensyn

Personalet på Sportsefterskolen Aabybro