NYHED

SEA Camp har haft vokseværk

SEA Camp har haft vokseværk siden sommeren 2020

Med omkring 100 deltagere det første år vi afholdte camp, til at i 22/23 at have over 400 deltagere. Kalenderåret 23/24 regner vi med over 500 deltagere, hvilket også vil være tæt på at udnytte kapaciteten til fulde.

Billede 1: Vores første store camp – 2020

Vi har rundt regnet haft omkring 1.250 deltagere på camp fra 2020 til nu. Mange har været her mere end en gang, og nogle har været her helt op til 8 gange!
De deltagere som har været her 5 gange får en grøn camptrøje, som bevidner de er elite i at være på camp, næste milepæl for dem, er at ramme 10 camps, så udmønter sig i en “guld” camp t-shirt.

Billede 2: Camp uge 26 – 2022

De tre mennesker vi kan takke

Når så mange vælger at komme her på Sportsefterskolen Aabybro gang efter gang på Camp, så er der specielt tre mennesker i campinstruktør teamet, som især skal have ros for Campens udvikling, og deltagernes lyst til at komme igen, over denne årrække. De har alle sammen været med over 10 gange på Camp, og med deres store erfaring giver de både videre til yngre instruktører samt campdeltagere.

Claus Højen har hjulpet utallige med at opnå et nyt spring, om det handler om en saltohalvskrue eller vi leger med en full-full, så har Claus den erfaring og viden der skal til for at hjælpe den enkelte. Claus er ikke kun en stor del af springdelen, men med hans legende tilgang, bidtager han med utallige lege, aktiviteter, udfordringer eller lignede til Campens deltagere.

Billede 3: Claus Højen

Sine Hovesen har bidraget på fodboldbanen, og især været med til at gøre pigefodbold på SEA Camp til noget helt specielt. Med hendes omsorgsfulde gen og seriøse tilgang til fodbolden, udvikler hun hver enkelte på deres niveau. Hun tager også erfaring med fra hendes andre “bijobs” som assistent landstræner på U16 og individuel træning med Hovesenindividuel

Billede 4: Sine Hovesen

Simon Saugstrup ses oftes i hallen med en håndbold mellem hænderne. Han formår at fange alle fra begynderen til eksperten, som drømmer om at gøre håndbold til mere end en hobby. Simon spreder en positiv energi omkring sig, som gør ham utrolig vellidt blandt både kollegaer og deltagere.

Billede 5: Simon Saugstrup

Claus, Simon og Sine har også været med til at sætte instruktør-teamet gennem årerne, hvilket har gjort at en lang række af tidligere elever er blevet taget ind som en del af instruktør-teamet på de forskellige Camps. Herved får deltagerne på Camp også muligheden for at komme tæt på tidligere elever, der inden for de seneste år har haft deres dagligdag på her på Sportsefterskolen Aabybro.

Manden bag det hele

Udover de tre fantastiske instruktører, og selvfølgelig det resterende hold bag vores Camps, så er der en anden, som også kan tage en stor del af æren for at kvaliteten af hver eneste Camp er helt i top, og dette er Mathias Johnsen.

Billede 6: Mathias Johnsen

Mathias er “manden bag det hele” om man vil. Det er ham, som her på SEA har ansvaret for vores Camps og står for alt planlægning samt alt det praktiske, der hører sig til Camp. Kort fortalt så er det hans opgave at sikre de bedste rammer for Campen og teamet bag, og han gøre her et fantastisk stykke arbejde!

Tak til alle for at være med på rejsen, og tusinde tak til alle deltagere og deres forældre, for at lege med. Vi elsker at have huset fuld af deltagere, som brænder for sporten og fællesskabet. Vi glæder os til fortsat at udvikle Campen, så vi kan give jer den bedst mulige oplevelse.